top of page
Ara
  • ummuhaneltn

Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği


Şehrin yeni yeni uyanmaya başladığı, o çok yavaş akan saatlerde kahvemi alıp balkona çıkıyorum.

Hava, yazın son sabahları ve sonbahar gibi kokuyor. Evden yükselen tarçın kokularının, pumpkin spice lattenin, battaniye altında kıvrılıp kitap okumanın ve şemsiyesiz dışarı çıktığında yaşayacağın yarım saatlik derin pişmanlığın zamanı geliyor usulca. Bu düşünceyle ve biraz da burnuma gelen kahve kokusu sayesinde içim huzurla doluyor.

Elimde Eveything I Know About Love kitabı.. 30lu yaşlarındaki yazarın aşk,ilişkiler,arkadaşlık ve aile üzerine yıllar yılı değişen düşüncelerini ve o yıllarda yaşadıklarını anlatıyor haykırarak güldüğüm bu kitap.

Sabahları kimseler yokken yapılan ve bir umut duygusuyla sarmalı o içsel muhasebeyle beraber '30lu yaşlara gelene kadar neler yaşıyoruz ,içimizden neler geçiyor ve biz nelerin içinden geçiyoruz?..' diye düşünüyorum. Bu yaşlarımda düşündüklerimi ve yaptıklarımı unutmamak adına, sırf kendim için ve kendim gibi olmaya kararlı koşup buraya geliyorum.

Merhabalar efenim:)


Oldum olası dinginliği ve rutinleri seven bir insan oldum ama 30larıma yaklaştıkça fark ediyorum ki iç sesimin sürekli "O ne düşünür? Bunu giymeli miyim? Bunu , canımın istediği gibi yaparsam , içimden geçeni nasıl istiyorsam öyle söylersem ne olur sonrasında?" sorularıyla yarattığı kaosun sesi azalmaya başlamış. Bir şeyleri istediğim gibi yapmayı, istediğimi giymeyi, doğru bildiğim şeylerin münakaşasına girmeyi ve konuşmak istemediğim herhangi bir konu hakkında sessiz kalmayı öğrenmişim.

İçim ve dışım bütünleşmeye başlamış. Tam olarak değil, belki de hiçbir zaman tam olmayacak ama şu hayli benim için yeterli, ben yeterliyim.


"Because I am enough. My heart is enough. The stories and the sentences twisting around my mind are enough. I am fizzing and frothing and buzzing and exploding. I'm bubling over and burning up. My early-morning walks and my late-night baths are enough. My loud laugh at the pub is enough... I am my own universe; a galaxy; a solar system. I am the warm-up act, the main event and the backing singers.

And if this is it, if this is all there is-just me and the trees and the sky and the seas- I know now that that's enough.

I am enough.I am enough. "( Everything I Know About Love)

6 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page